bejjanbopp.blogg.se

Jag är en tjej på 38år. Lever med man och 3 barn i en liten norrländsk by. I denna blogg hittar du i huvudsak mina handarbeten. Finns även möjlighet att köpa mina hemmagjorda saker. Redan tillverkade eller egna önskningar. Doppresenter, barnvagns mobiler, barnleksaker, prydnader mm. Välkommen

Lurvig nalle

Publicerad 2019-01-12 12:29:02 i Allmänt,

(null)

(null)

(null)
Några nya projekt klara. En dinosaur/drake beställd o levererad. En minion beställning fixad, där jag för första gången även tog hjälp av filt. Sen fick jag en idé att jag skulle virka en nalle av rustas lurviga garn. Höll på att kost mig en flint! Gick inte räkna varv o maskor då lurvet var ivägen. Å gick inte riva upp då lurvet tovat ihop sig! Men blev en nalle till slut. Lär dock knappast bli många fler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela